tiistai 8. syyskuuta 2015

Reaverset!

Se ois kuulkaas jo tiistai! Ja muuten ihan hemmetin syksynen tiistai! Ite oon jäänyt ilmeisesti vielä kesävaihteelle: oon nimittäin vieläkin ballerinat jalassa ja ei en ole vielä älynnyt alkaa suurkuluttamaan villasukkia! Eilen kyllä pyykkäsin kaikki valmiiksi syksyä odottamaan. (joo, nyt ne on kaikki kolme paria söpössä rivissä kuivumassa mun kylpyhuoneen katossa) Ehkä siinä onkin se syy, mikseivät ole parhaillaan jalassa...nehän on märkiä! Noh, huomenna sitten.

Ongelmana on myös se, että eihän mulla ole villasukkia kun teen kaikki vaan muille ja sitten mulle itelle ei jää mitään! Suutarin lapsella ei ole kenkiä, niinhän se menee. Oisko joku halukas neuloon mullekki välissä jotain? Anyone? (Ehkä mainitsin tästä jo kertaalleen joskus, mutta pidän asiaa niin tärkeänä, että sen voi aivan hyvin mainita myös uudelleen :) ).

Tänään ajattelin esitellä teille mun ensimmäiset Converse-sukkatossut eli Reaverset! Mallinhan on suunnitellut Rea Järvenpää ja sen voi häneltä ostaa joko suoraan Facebookin kautta tai sitten Ravelry:stä muutamalla eurolla. Eikä ole ainakaan mun mielestä paha hinta noinkin ihanien tossujen ohjeista!



Ensimmäisten Reaversejen väriksi valitsin tyttömäisen pinkin! Ei niistä täydelliset tullu, mutta omaan käyttöön juuri sopivat (nämäkin vain lopulta päätyivät lämmittämään jonkun muun kuin minun varpaitani). Nauhojen suhteen mulla oli näiden ensimmäisten kanssa ässä hihassa: Nimittäin rakas koirani vetäisi tässä taannoin aamupalaksi mun jo vuosia hyvin palvelleet tennarit. Kenkien kohtaloksi tulikin sitten roskapönttö, mutta ennen tuota viimeistä tuomioita päätin napata nauhat talteen mahdollista tulevaa käyttöä varten. Mikäs sen parempi uusi elämä vanhoille kengännauhoille olisikaan, kuin uusien lämpöisten tennaritossujen nauhoina! Myöhempiin pareihin olen kyllä sitten jaksanut neuloa nauhat ihan suosiolla ja hyvät niistäkin on tullut, melkeen jopa paremmat :)



P.s. Jos malli ihastutti, niin minulta saapi näitä tilata pientä maksua vastaan :)

2 kommenttia:

  1. Ei siitä pääse yli eikä ympäri.. Nämä on tähän mennessä söpöimmät villasukat mihin oon törmänny <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tattis vaan! Taitaa olla just nuo lilat kappaleet, mitkä on sulle tulossa lahjakääreessä ;)

      Poista